BUN VENIT LA
INSTITUTUL PENTRU CUPLU ȘI FAMILIE
formare profesională de înaltă calitate și servicii de psihoterapie și consiliere pentru familii, cupluri, copii, persoane individuale și grupuri

Brașov

in Uncategorised

Monica Schiller
e-mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
tel.: 0788- 343404

Mihail Liviu Sbiera
e-mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
tel.: 0745- 521062

 

Adina Fenechiu

e-mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

tel.: 0744-490260

 

Nadia Leca

e-mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

tel.: 0720-313977

 

Susana Mușat

tel.: 0740- 960196

 

Cabinet Individual de Psihologie Rotilă Liliana

str. Lungă nr.152, Codlea

tel.: 0730-006691

 

Constantinescu Codruța Mirela

str. Lămâiței nr.39

e-mail.:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

tel.: 0746-170702

 

Constantinescu Stelian- Sideris

tr. Lămâiței nr.39

e-mail.:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

tel.: 0744-510351

 

 

Depășirea blocajelor în psihoterapie- Iași

in Uncategorised

Psiholog Doctor Marcel Nedelcu, psihoterapeut principal și formator în psihoterapia sistemică de familie și cuplu în cadrul Institutului pentru Familie și Cuplu Iași, organizează la Iasi cursul de formare continuă

 
DEPĂȘIREA BLOCAJELOR IN PSIHOTERAPIE,
 
O PERSPECTIVĂ DIALOGICĂ
 
Perioada:  2013,  marți 10 decembrie între 13.30 – 20.00
 
Cui se adresează cursul:
 
Sunt invitați să participepsihologii clinicieni, consilierii și psihoterapeuții care vor să-și îmbunătățească abilitățile necesare în depășirea momentelor de blocaj în terapie și să afle cum să beneficieze în mod creativ de oportunitățile pe care le oferă contextul terapeutic. La curs sunt așteptați specialiști aflați la orice nivel.
 
De asemenea, mai pot participa la acest curs studenții sau alți specialiști. Aceștia nu primesc credite, ci adeverință de participare.
 
Ce veți ști la finalul cursului:
 
·Veți cunoaște strategii concrete de abordare a situațiilor din terapie
 
·Veți identifica oportunitățile oferite de momentele de blocaj în terapie
 
·Veți cunoaște cel putin două tehnici concrete de facilitare a dialogului în situațiile de blocaj
 
·Veți învăța principiile de bază ale abordării dialogice
 
·Veți diferenția rolul terapeutului în terapiile moderniste și cele postmoderniste
 
·Veți putea face asocieri între strategiile prezentate și cel puțin o situație concretă din practica personală
 
·Vă veți îmbogăți repertoriul de tehnici și în acelasi timp posibilitatea de a lua contact cu o abordare terapeutică nouă, de orientare postmodernistă
 
·Veți avea abilitățile și atitudinile necesare facilitării dialogului și invitarea explorării noilor direcții de către client
 
Cursul cuprinde atât prezentări teoretice, cât și aplicații practice.
 
Avantaj imediat al urmării acestui curs:
 
Psihologii cu atestat de liberă practică beneficiază după acest curs de 8 credite, acordate de Colegiul Psihologilor din România.
 

Investiție personală (costul cursului): 220 lei.

Prezentare atelier GED SMITH

in Uncategorised

Terapia de ordinul 1.5 - Între a ști și a nu ști

Vom urmări tensiunea dintre terapia de ordinul 1 și cea de ordinul 2: pozițiile terapeutului ce este un expert puternic care cunoaște adevărul cu versiunile mai recente ale teoriei sistemice care folosește mai mult o abordare de„ nu știu” și unde terapia este mai colaborativă. Cei mai mulți dintre noi vor fi mai confortabili cu cea din urmă, dar ce se întâmplă când în terapie simțim că „știm”? Cum răspundem când suntem siguri că am înțeles mai bine decât o face familia/ cuplul? Rezistăm acestui fapt sau îl îmbrățișăm și găsim limbajul care să traducă siguranța noastră? Cu multe exemplificări din practică, vom explora aceste întrebări și mai mult în legătură cu puterea terapeutului, cum o evităm și cum am putea-o revendica.

Aprofundarea terapiei de ordinul 1.5.

Discuție mai dialogică invitând participanții la reflecții, continuând cu exemple clinice și explorări ale tensiunii dintre terapia colaborativă, „ a nu ști” și momentele când noi credem că „știm”.

Călătoria sistemică, radicală sau evidentă?

Voi povesti aici despre descoperirea de către mine în anii 80 a ideilor sistemice și cum asta mi-a schimbat următorii 30 și ceva de ani. Sunt ideile sistemice radicale și provocatoare pentru alte modele de sănătate mentală/ umaniste, sau ele sunt de fapt foarte simple și evidente? Cum lucrăm cu colegii adepți ai teoriilor psihiatrice conform cărora luptele legate de sănătatea mentală se poartă în capul individului mai degrabă decât în viețile lor și în societate.